یکشنبه ۰۴ شهریور ۰۳

کفسابی در تبریز معجزه‌ای برای براقیت سنگ‌ها/ کفسابی نیل

کفسابی در تبریز

حتما تا حالا راجب خدمات کف سابیو اینکه چه کاربردی داره کم و بیش شنیده‌اید.
انجام کفسابی در دو شرایط مختلف اجرا میشه. که یکیش ضرورت داره و در صورت ایجاد مشکل جدی باید حتما انجام بشه و دیگری برای بخش براقیت و تمیزی هست که بهتره هر چند وقت یک بار انجام بشه.

کفسابی در تبریز و شهرهای دیگر با توجه به نوع سنگ و کف پوش و شرایط کنونی اون متغییر هست و با توجه به متراژ و رنگ سنگ می‌تونه با تغییراتی همراه باشه.
کفسابی در تبریز
ضرورت انجام کفسابی چیست

در بعضی از شرایط سنگ‌هایی که به تازگی فرش شده‌اند یا روی آنها مواد شوینده از قبیل من جوهر نمک یا دیسکیلر ریخته است ضرورت برای انجام کفسابی دارند.

به همین دلیل انجام کفسابی برای کفپوش‌های مختلف با توجه به شرایط کنونی آن در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد که در مدت زمان انجام و قیمت خدمات ارائه شده تاثیر دارد.

سنگ‌های تازه فرش شده: سنگ‌هایی که به تازگی فرش شده است معمولاً به خاطر خالی بودن بندهای بین آن با دوغاب‌هایی همراه است. اکثر این دو قاب‌ها که برای بندکشی سنگ اجرا می‌شود با سیمان و بسیار کم با چسب بتن همراه است.

این دوغاب‌ها به خاطر استحکام کفپوش و سفت شدن سنگ‌ها همچنین پر شدن منافذ خالی آن اجرا می‌شود. در واقع یک جورهایی سنگ‌کار می‌آید ثواب کند و کباب می‌شود.

این بندکشی بندها را که به خوبی پر نمی‌کند هیچ، به براقیت سنگ هم آسیب می‌زند. شیر سیمان که بر روی سنگ‌ها و بافت‌های آن می‌نشیند اگر همان لحظه هم تمیز شود که امکان آن هم وجود ندارد چرا که بعد از اجرای دوغاب حداقل باید دو روز بماند تا سفت شود.
بین بافت‌های آن خشک می‌شود و بعد از تمیز کردن لعاب رویی دوغاب از سطح سنگ هنگامی که از دورتر به سنگ نگاه می‌کنیم سیاهی و چرک مردگی بر روی آن دیده می‌شود.

در حالت عادی هر چقدر تلاش کنیم تا این دوغاب‌ها و ناخنک‌ها را از بین ببریم امکان‌پذیر نخواهد بود مگر با استفاده از خدمات کفسابی در تبریز.

علاوه بر دوغابی که بر روی سنگ کشیده می‌شود بحث اصلی کفسابی که ناهمواری و ناخنک‌های سنگ است دیده خواهد شد.
اگر سنگ توسط خبره‌ترین و مجرب‌ترین افراد هم کار شده باشد حداقل ۱ تا ۳ میل ناخنک بین بندهای سنگ دیده خواهد شد. همین مقدار کم از ناهمواری اگر گران‌ترین سنگ‌ها را هم فرش کرده باشید از جلوه زیبای سنگ خواهد کاست.

کفسابی با از بین بردن لایه‌های اضافه این ناخنک‌ها و تراش آنها سطح سنگ را کامل صاف می‌کند.
دوغاب‌هایی که بین بند آن کشیده شده است را خالی می‌کند و با استفاده از مواد مخصوص رزین یا اپوکسی بندها را پر می‌کند.
سه بسته چندین مرحله ساب لعاب و براقیت از دست رفته سنگ در مراحل اولیه را کامل به آن باز می‌گرداند.کف سابی در تبریزسیاه شدن سنگ توسط مواد شوینده: از ضرورت‌های دیگر انجام کفسابی برای کفپوش‌های سنگی مشکلات عمده‌ای است که در بین اکثر افراد بسیار رایج است. ریختن مواد شوینده بر روی سطوح سنگی. این اتفاق معمولاً به خاطر عدم آگاهی کافی از سنگ‌ها در بیشتر کفپوش‌ها مشاهده می‌شود.

سنگ به خاطر جنس طبیعی که دارد هر نوع مواد شوینده‌ای می‌تواند به آن آسیب بسیار جدی وارد کند و حداقل یک تا ۵ میل از بافت آن را از بین ببرد.

سیاه شدن سنگ به خاطر مواد شوینده یک عامل طبیعی است که توسط انسان انجام می‌شود. یعنی زمانی که ما می‌خواهیم سنگ را تمیز کنیم و نیاز به نظافت و تمیزی بیشتری داریم از این نوع موادها استفاده می‌کنیم. البته که در ابتدای انجام این کار خواسته ما محقق می‌شود اما پس از مدت زمان بسیار کوتاهی و رفت و آمدی که بر روی کفپوش انجام می‌شود کم کم سیاهی بر روی آن نمایان می‌شود.

کفسابی برای سنگ سوخته توسط مواد شوینده چه کاری می‌کند؟

زمانی که لایه‌ای سنگ سیاه می‌شود یعنی لعاب و براقیتی که روی آن وجود داشته از بین رفته و سنگ به حالت زبر درآمده است.
در چنین شرایطی کفسابی می‌تواند به دو شکل انجام شود. فرچه شویی یا اجرای ساب کامل ۱۲ مرحله‌ای. فرچه شویی که حالت کف‌شویی را دارد بین درس‌ها و شکاف‌های سیاهی‌ها فرو رفته و داخل آن را تمیز می‌کند. این امر سنگ را کامل سفید می‌کند اما پس از مدت زمان کوتاهی به خاطر اینکه مشکل به صورت ریشه‌ای حل نشده است به حالت اول باز می‌گردد. قیمت این خدمات بسیار ناچیز است و هزینه زیادی ندارد اما کیفیتی هم ارائه نمی‌کند.

در حالت دوم و اجرای ساب کامل ۱۲ مرحله‌ای برای هر نوع سنگی که سیاهی روی آن را پوشانده است، لازم دارد که لایه کاملی به اندازه یک تا ۵ میل از سطح سنگ تراش داده شود.

سپس رویه آن با مواد مخصوص بتن کاری شود تا اگر درز و شکافی توسط مواد شوینده بر روی سنگ ایجاد شده است از بین برود.
و در آخر با استفاده از مراحل ساب ایتالیایی رویه براق از بین رفته سنگ را به آن باز می‌گرداند.

اگر نیاز به براقیت بیشتر در سطح سنگ خود داشته باشید می‌توانید از کفساب کار بخواهید برای انجام کفسابی در تبریز سنگ شما آن را تا مراحل پایانی که ۲۰ هزار است انجام دهد.

بهترین کفسابی در تبریز چیست؟

انجام کفسابی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و ابزار و لقمه‌های مرغوب همچنین نیروی انسانی مجرب امکان پذیر است.
اگر یکی از این شرایط بالا هنگام انجام کفسابی وجود نداشته باشد یا ناقص باشد می‌تواند به سنگ‌ها آسیب بزند و موجب تعویض آن‌ها و خسارت برای شما باشد.

اگر بخواهیم اصطلاح را برای بهترین کفسابی به کار ببریم اجرای ساب ایتالیایی یا فرانکفورتی یکی از بهترین خدماتی است که در کفسابی ارائه می‌شود.

کفسابی ایتالیایی با استفاده از ساینده‌های مخصوص اسیدی که براقیت سنگ را تضمین می‌کند اجرا و انجام می‌شود. انجام این کار هزینه خاصی و جداگانه‌ای ندارد به همراه پکیج کامل کفسابی که برای سنگ اجرا می‌شود برای کفپوش انجام می‌شود.کف ساب در تبریزویژگی‌های کفسابی چیست؟


  • از بین بردن تمام ناخنک‌های روی سنگ
  • براق شدن سنگ بالاتر از کارخانه
  • از بین بردن جای مواد شوینده
  • تمیز کردن هر نوع رسوب و زنگ زدگی
  • تضمین براقیت سنگ تا پنج سال
  • نظافت آسان سنگ
  • ضدعفونی شدن کف‌پوش
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به تعویض سنگ

ویژگی‌های منفی کفسابی در تبریز چیست؟


  • بخاطر کار کرد دستگاه با آب ممکن است، کثیفی‌های بر روی دیوار ایجاد شود.
  • قدرت بالای دستگاه سروصدای را ایجاد می‌کند
  • برای سرامیک امکان لایه‌برداری ندارد
  • اگر بخوبی اجرا نشود به سطح آسیب می‌زند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.